en dag som startet helt jævlig

For en gangs skyld har jeg klart å overraske meg selv positivt, for jeg har faktisk sikkerhetskopiert hele iPhonen min, og det trodde jeg ikke jeg hadde! Så etter å ha gjenopprettet den har jeg enda alt av kontakter, bilder og meldinger, woho! MEEEEN.. For en time siden, da jeg enda trodde jeg skulle miste alt innholdet på telefonen bestemte jeg meg for at det kanskje var like greit, da fikk jeg kvittet meg med bilder jeg ikke trenger å spare på og slette meldinger det ikke lønner seg å lese flere ganger. Så jeg har likevel tatt en liten opprydding, og det føltes så sykt bra. 


 

FOR EN FANTASTISK DAG SOM STARTET SÅ JÆVLIG DA! Jeg har akkurat vært hos frisøren, men jeg har ikke skuffet dere, for håret har enda ikke rørt fargebehandling siden jeg tok et løfte om å la det hvile for to måneder siden. Jeg SKAL klare å holde meg i ett år, og det funker fint når jeg har parykker og clip on extensinons ettersom jeg er så glad i å variere uansett. Nå drar jeg heller til Mia (venninne, jobber på Giardini hårdesign – jeg får sponset behandling) for å kure håret en gang i blant, og så leker vi oss med styling i samme slengen. For en luksus!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg