ER DET MULIG

Først – takk for alle fine tilbakemeldinger på innlegget jeg skrev i natt – det er alltid noe fint ved å vite at man ikke er alene, har jeg rett? 🙂 

I går ble altså dagen jeg glemte koden til min egen telefon. ER DET MULIG!!  Jeg har vridd og vendt på hodet mitt i et døgn nå, og til slutt hadde jeg tatt feil så mange ganger at iPhonen deaktiverte seg. Jeg får dra innom apple eller telenor i morgen og se om de kan hjelpe meg med dette problemet, selv om jeg kommer til å være veldig flau når jeg forklarer problemstillingen.. Koden til telefonen og koden på simkortet er den samme, så jeg kommer meg på en måte ingen vei her nå, haha..


 

Enn så lenge skal jeg kose med meg pepperkaker som jeg spiser for å få litt feeling nå før jul. Altså, tenk hvor fort tiden fra nå og fram til jul kommer til å gå! Nå ønsker jeg meg bare litt snø (og en full legesjekk på Volvat i julegave). Det blir ikke helt ekte julestemning uten masse hvit snø på bakken! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg