DE SISTE BESTE TILBUDENE

annonselenker


 

Herregud jeg beveget meg nettopp ut i offentligheten, jeg hadde glemt at black friday ikke kun eksisterer på internett.. Haha, ALDRI igjen! Folk er helt gale, og jeg er nok en gang tilbake i sofakroken og kan nyte litt stille shopping i fred og ro. Jeg har fått litt ekstra kosmetikk fra merker som Nyx, Redken, Wet n Wild ++, og alt er på opptil 80% rabatt! Sjekk ut alt her <3

Altså.. Hvor bra er ikke NYX? Det er alltid en god pris, men nå som det er på tilbud kan man virkelig gjøre et kupp! Det er ikke dyretestet, og de holder lenge. I tillegg er øyenskyggesettet som jeg viser under her det jeg har brukt i dag! Dere finner utvalget av nyx HER. 

Elsker denne leppestiften! Den finner du HER. 

Makeup Revolution har et helt fantastisk highlight-contour kit, som dere finner HER. Jeg har brukt det på bildet over, og forvrøig alle bildene i dette innlegget. På bildet er det ikke blendet ut, men resultatet blir flawless, i tillegg er det lett å bruke 🙂 

Blushen elsker jeg også! Den finnes HER, men få igjen, så kjapp dere! 
 

RedKen har noen fantastiske hårprodukter, og disse har vært fast inventar i dusjen både hos meg, men også hos familien min lenge. Jeg husker enda første gang jeg brukte dette merket, jeg var vel 16 år og det var som en ny verden åpnet seg, haha. RedKen finner du HER! 

Jeg kunne ikke dy meg.. Jeg måtte bare prøve å bestille disse parfymene som jeg elsket i mine yngre dager fra Britney Spears. Og jeg elsker dem enda like høyt den dag i dag! Dere finner den rosa her, som er den søteste, og den mørkeblå her, som er litt mer sensuell. 


 

Husk at det er gratis frakt og 1-4 dagers levering! Dere finner hele utvalget HER! 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg