DIKT – SOPHIE ELISE

Jeg sitter i sofaen og skriver dikt. Hele hodet mitt i dag har vært et eneste dikt, om man kan si det på den måten. Jeg tenker i dikt. Jeg liker best å skrive dem ned fysisk med penn og papir for da kan jeg liksom ikke angre meg, gå tilbake å flytte på følelsene mine. Det er mer ekte. Skrives ordene i word går det alltids å angre, men med penn må jeg stryke over, og det gjør jeg aldri. Det jeg følte, det blir. 

I kveld er jeg DJ i Lillestrøm (Martins, ID:18), og det blir gøy. De som kan, ta turen innom for litt deilig hip hop, RnB og trap 🙂 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg