Trener du? Sjekk tilbudene!

I samarbeid med tights.no // reklame
Man kan si mye rart om denne dagen, og jeg forstår at folk rynker på nesa. Jeg har allerede sett folk være helt gale i gatene, folk er som dyr – og det er ikke noe jeg er fan av, heller. En regel kan være å kun shoppe noe du ønsker deg / vil ha uansett, og da er det jo like greit å gjøre det hjemme, fra sin egen sofa? Jeg personlig trykker hjem treningstøy og sminke i dag, blant annet, uten å måtte sloss med folk på et kjøpesenter. 🙂 Det er det ikke verdt uansett. 

Her er noen av mine favoritter! 🙂 

> SJEKK ALLE TILBUDENE HER <

2XU
ICANIWILL
WE ARE FIT
SKINS
…og Adidas, Reebok, Nutramino, Quest Nutrition, Björn Borg og 100+ andre merker!

Tights.no har nok by far årets råeste Black Friday-salg for de som er treningsinteresserte og har MASSE som jeg uansett ville hatt lyst på til vanlig, og ikke bare fordi det er ekstra billig. 

Jeg la ut et innlegg mandag om at de hadde 2XU-tights til bare 499kr men de er nå nesten utsolgt. Nettopp derfor har de nå ekstremsalg på 2XUs mest populære modell Mid-Rise, som har ekstra høyt liv. Gjør heller ikke noe at man får den rompa i den. 🙂

2XU Mid-Rise nedsatt til 699kr (veil 1299kr!)
Gjelder kun Black Friday!

På bildene under har jeg på meg et av deres nyeste merker, AIM’n, som forrige onsdag hadde verdenslansering med en ny kolleksjon! Dette er et sett med treningstøy som jeg virkelig elsker, men det er også mye annet bra i nettbutikken! 

SportsBH fra AIM’n | High Waist Tights fra AIM’n | Sko (flere modeller, mye utsolgt)
Bruk rabattkoden aimn25 som gir 25% i helgen på alt fra AIM’n


Tightsen er veldig høy i livet og IKKE gjennomsiktig i det hele tatt!
Bruk rabattkoden aimn25 som gir 25% 🙂

IKKE MINST – dette er en fin dag å sikre seg julegaver! Jeg har i alle fall et par treningsglade venner som får noe fint under treet i år 🙂 Dette er jo en unik sjanse til å shoppe ekstra billig! 

-> www.tights.no 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg