FAVORITT..

Årstid: Sommer i Oslo, men vinter i Harstad. Eller, sommer i Harstad også egentlig, på grunn av den fantastiske midnattsolen og alle mulighetene man har til å ta fine bilder, være ute hele natten med venner.. Ja. Men det er noe med vinteren som gir meg en koselig og rolig følelse, det er som om jeg endrer helt sinnstemning utifra årstid. Før brukte jeg å bli veldig nede på vinteren men nå er jeg mer rolig på denne årstiden, og det føles greit å slappe av. 

Dag: Aner ikke, for jeg har ikke noe spesielt forhold til hverdag eller helg egentlig, siden jeg jobber mest helger med tanke på reiser og DJ-jobber. Jeg skriver også mest i helgene. 

Tid på døgnet: Egentlig morgenen, men jeg er desverre en nattugle og sitter oppe alt for lenge, de aller fleste kvelder. 


 

Blogg: Jeg leser isabelles.nu, kenzas.se, kristinaandersen.blogg.no og idawulff.blogg.no flere ganger om dagen, og så klikker jeg meg inn på de andre på topplisten jevnlig i tillegg. Det er viktig for meg å følge med på hva andre gjør! 

Instagram: Noe av jodel, kanskje? 

TVprogram: Frikjent akkurat nå, og SKAM så klart. 

Podcast: FRIÅR og Tusvik & Tønne. WOW for et utrolig basic svar, haha. Men det er de jeg liker best. 

Outfit: Overknee-boots og en stor genser.

Sko: Som jeg skrev nettopp, overknee-boots! Jeg ELSKER sånne sko. Skikkelig sexy, og jeg føler det har blitt “min greie” siden jeg bruker det hver eneste dag.

 

Skjønnhetsprodukt: Kan man si parykkene mine? Haha. 

Leppestift:  Umulig å velge! Jeg har så sykt mange leppestifter og jeg bruker en ny hver eneste dag. 

Parfyme: Er en skikkelig ESCADA-jente! Søtt og “girly”.

Veske: Kanskje den første dyre vesken jeg kjøpte, som er fra Celine. Jeg har aldri sett noen som har helt lik som den i alle fall 🙂

Låt: En udødelig klassiker for meg er Blackmill – Spirit of life. Herregud så mange minner den bringer frem. Jeg skal ha den låten i begravelsen min!

Drink: Alt som smaker litt kanel synes jeg er sjukt digg.

App: instagram og snap, men er også avhengig av “sleep and relax well” for å få sove.

 

Nattklubb:  Hater egentlig “klubber”, men det nærmeste jeg kommer som jeg liker å være på er The Villa, Jeger og BLÅ i Oslo. 

Matrett:  Frøken BASIC slår til igjen og sier taco:( 

Person: mamma&pappa♥

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg