Du ser dem bare glir forbi

//annonselenke


 

Jeg elsker thigh high boots! Nå har jeg fått et nytt par i samlingen, og de finner du her. ♥ 

Og ja, jeg sitter i vinduet. Det elsker jeg også. Se ut på snøen, mennesker, hunder, katter og fugler. Byens om våkner til liv en tidlig lørdag formiddag. Hvor skal alle sammen? Hva tenker de på? Hva er historien deres? Det er rart å tenke på at alle som beveger seg ute faktisk skal ett sted. Det minner meg om den gamle låten, “glir forbi”, husker dere den? Om ikke, søk opp på spotify, fy faen for en bra låt. Hvordan kan man ikke elske å sitte i vinduet å bare eksistere? 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg