hvorfor bli sjokkert?

//annonselenke

Hei hei! Er alt fint med dere? Jeg har vært på boksignering i dag og det gikk greit, og etter det har jeg hengt med en venninne. Nå er jeg bare hjemom en kjapp tur før jeg skal i bursdag, og dette været setter jo en liten brems på stemningen. LA OSS SNAKKE OM VÆRE, hehe. Hvorfor får man sjokk hvert eneste år? Jeg er oppvokst i nord, og jeg har snø og vinter som en stor del av mitt hjerte, men snø i byen.. Det er liksom ikke noe poeng, og hele Oslo stopper opp. Kollisjoner over alt, politibiler som suser av veien og busser som blir innstilt, fordi mennesker aldri lærer og blir like tatt på senga av snøen hvert eneste år. 

JEG FÅR IKKE TIL Å LASTE OPP FLERE BILDER I INNLEGGET. Det må være noe feil på blogg.no.. Genseren min finner du HER // Jakke River Island (annonselenke).


Jeg er liksom litt tom for ord og inspirasjon om dagen kjenner jeg.. En i familien har havnet på sykehus og det gjør meg veldig trist, og jeg blir litt distansert for alt og skulle ønske jeg var i nord-norge. Jeg gleder meg i alle fall masse til å komme hjem nå i julen, selv om det enda er en stund til. 
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg