kort hår

Det er noen av dere som har spurt etter hvordan jeg ser ut når jeg bare har mitt eget hår, populært referert til som “lillemy-håret” fra min side. Men nå som jeg ser meg selv i speilet ser det heller ut som om noen med veldig lite og slitt hår har fått elektrosjokk, haha. Jeg går aldri med det løst, nå har jeg satt det opp i en liten knute bak, men det er ikke så veldig mye lengre enn det man ser på bildet egentlig. Jeg har tenkt tanken å klippe meg “guttekort”, men jeg hadde nok likt det i nøyaktig femten minutter og så angret meg. I tillegg er det kanskje ikke så fint underveis i prosessen når det vokser ut.. Men jeg har veldig fin form på hodet mitt, så hvem vet hva som kan skje en dag. Anyways, here it goes, skikkelig freshhh.


 

Jeg sitter hjemme i sofaen og skal egentlig jobbe, men jeg ble opptatt med å høre på podcast. To gode venninner av meg, Tinashe og Elisabeth har kommet med podcaten “TE”, og den er morsom. Sånn på ekte morsom. Ikke fordi jeg kjenner dem, men totalt uavhengig, om så jeg hatet dem ville jeg ha ledd. Dere finner den om dere søker på TE i podcast appen! Og hvem vet, kanskje jeg gjør en gjesteopptreden etterhvert.

Vi snakkes litt etterpå! Jeg skal sette sammen et innlegg som har vært ønsket fra dere. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg