fra kjendistegneren

På lørdag fikk jeg endelig alle tegningene mine som den såkalte “kjendistegneren” har laget! Jeg ble så glad, tenk at noen tar seg tid til å lage noe sånt, uten å få noe igjen for det – sett bort fra at jeg ble glad da. Han kom å møtte meg på backstage og ga meg meg fire tegninger, og nå funderer jeg litt på hva jeg skal gjøre med dem. De må jo nesten henges opp! Kanskje mormor & morfar / farmor & farfar vil ha ett?


 

Jeg har sett tegningene på bilde før, men de er så mye bedre i virkeligheten. Hvert eneste hårstrå er detaljert, liksom! Herregud, takk igjen! 🙂 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg