ÅLESUND

BLOGG.NO funket ikke i går, kan dere forstå panikken? Hehe. Tenk om alt jeg har jobbet med i så mange år hadde forsvunnet rett foran øynene på meg, da vet jeg ikke hva jeg hadde gjort. Jeg hadde sikkert bare stirret tiltaksløst i veggen som jeg alltid gjør når ting er dritt, lol. Men det ordnet seg til sist, men da begynte klokken å nærme seg midnatt og jeg var allerede på spillejobb i Molde. Det var gøy! Turen har gått videre til Ålesund! Her ble jeg møtt av to av mine bestevenner Fetisha og Joakim som skal være med meg på spillejobb i kveld  🙂 Det er mye jobb for tiden men herregud som jeg ELSKER det!


 

Nå skal vi ta en powernap alle sammen. LOVE YOU! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg