dager som kommer og dager som går

Jeg våknet for ikke så lenge siden, jeg har begynt å sove flaut lenge selv om jeg ikke legger meg så alt for seint, det er ikke bra.. Men jeg tror jeg trenger det, det har vært mye stress den siste tiden.

Dagene går slik som de alltid gjør, og jeg bare henger med. Jeg tenker på at jeg burde rydde leiligheten – men jeg gjør det ikke. Jeg tenker på at jeg burde fjerne sminken før jeg legger meg, for nå ser jeg ut som et lite udyr. Jeg tenker på at jeg gleder meg til boksigneringen min i dag (klokken 17:00 – 18:00 på Tanum i Karl Johan) og jeg tenker på at selv om jeg har sovet i nesten 12 timer er jeg enda trett. Jeg tenker på at jeg håper “drep Sophie Elise” genseren min har kommet men den kommer jo ALDRI. Jeg tenker på at burde lære meg å kjede meg, jeg elsker det jo egentlig. Jeg tenker på at jeg kanskje skal ta en powernap men at det er latterlig fordi jeg har sovet så mye allerede. Å sove er det aller beste jeg vet. 

Det var noen tanker fra meg, da. Jeg skal straks ut døra for å bli fikset på håret og litt sånt før jeg stikker på boksigneringen. Her kommer et tilfeldig bilde fra en kveld her om dagen! Squaaaaad?


 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg