bokfest på strippeklubb + 14 000 solgte




 

På søndag hadde jeg fest for å feire at boken min endelig er ute, og jeg var så sykt nervøs i forkant. Jeg blir aldri nervøs, men akkurat når jeg skal arrangere fest så kommer sommerfuglene i magen. Jeg har ikke feiret noe siden jeg ble 18 år, da leide jeg et eget “partyhus”, hadde DJ, gratis drikke, 300  mennesker og kostymebursdag. Da ble jeg så nervøs og full at jeg måtte dra hjem klokken 22 og festen fortsatte uten meg, haha.. Men jeg hadde enda samme tankegang: det er ikke vits å skulle lage fest om man ikke gjør det skikkelig! Så, jeg leide strippeklubben Nightlife, jeg hadde to DJ-er (Danby Choi og Sigrid Strand Andersen), masse ballonger, litt gratis champagne, så klart en stripper (og jeg fikk lapdance!), en blitzbox (bildene fra denne kommer senere), cupcakes med bilde av meg på OG de kuleste folkene jeg kjenner.









Det ble så velykket! Det var masse dans og moro, det endte faktisk opp med å bli en skikkelig fest. Jeg får allerede spørsmål om når jeg skal skrive neste bok slik at vi kan ha enda en fest, og jeg tenker på samme selv. Dette må bare gjentas! Jeg kan jo kanskje styre sammen en liten feiring fordi.. boken min er på tredjeplass av de mest solgte i Norge, og i går hadde 14 000 bøker blitt solgt! Etter kun fem dager på markedet! Det er sykt gøy, og jeg er så stolt og glad for at dere liker den så godt.




 

Takk til Joakim for alle bildene! Du er gull verdt 🙂 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg