Jeg har begynt med parykk

Jeg har fått høre i sikkert tre år nå at jeg kommer til å ende opp med parykk om jeg ikke slutter å farge håret mitt så mye. Jeg har bare fnyst av det, men mine damer og herrer.. Dagen har kommet, haha. Jeg har endt opp med parykk! Eller rettere sagt tatt et valg. Jeg har fjernet alt av extensions, og skal ikke røre mitt eget hår på lang tid og heller bare variere mellom å bruke litt diverse parykker. Nå man mitt eget hår bare hvile å bli friskt og fint slik at jeg slipper å føle et behov for å gjøre noe med det. 


 

I kveld er jeg blond, i går var jeg mørk! Jeg skal vise dere og fortelle mer senere, jeg kjøpte begge parykkene på ruhs i oslo (ligger på frogner), og den blonde er syntetisk og den mørke er ekte hår. I hele dag har jeg gått rundt med mitt naturlige hår og jeg har følt meg som Lille My. Jeg føler meg som et barn med mitt eget naturlige hår så kombinasjonen med klesstilen min og sminken og alt annet ræl jeg insisterer på å drasse rundt med er litt uheldig, hehe. 


 

I dag feirer joakim bursdag (for tredje gang, haha) og jeg skal straks løpe til bussen. Gleder meg til å se han + spise potetgull som han har kjøpt inn. <3 potetgull <3 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg