tredje gang på senkveld!


 

Overskriften er på en måte snikskryt, hehe.. I går var jeg gjest på Senkveld for tredje gang i mitt liv – og det var som vanlig veldig gøy! Intervjuene der kan ofte være veldig feelgood og endel tull, men akkurat i går var i alle fall mitt intervju veldig seriøst og det satte jeg stor pris på. Det er viktig for meg å få fram at denne boken er seriøs, og viktig. Dere kan se sendingen i kveld!


 

Boken er endelig ute i butikk forresten! Nå skal jeg og Joakim dra ut på en liten tur for å se om vi klarer å finne den noe sted. 🙂 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg