videokronikk og senkveld

//annonselenke

I formiddag, i mellom slagene med intervjuer, har jeg vært innom en av mine gode venner Henrik Skansen som jobber hos Mildh Press for å finne klær jeg kan ha på meg hos senkveld! Det spilles inn i dag og er som vanlig et intervju om boken. Vi fant en sjukt fin kjole som jeg ser fram til å vise dere senere! De siste gangene jeg har vært på Senkveld har jeg funnet fram klær to minutter før sending som jeg har dratt ut fra bakerst i klesskapet, men nå ble det andre boller. 🙂 


Verdens beste jakke finner du HER (annonselenke) 

 

Alle klærne jeg fikk låne, masse fint! 

Jeg har forresten laget en videokronikk for VG. Den kan dere se HER. Takk for alle fine tilbakemeldinger så langt – det er nettopp DET boken min handler om, ikke masse skandaler. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg