under radaren

// egenreklame


Hei fine mennesker! Jeg sitter i stua mi, akkurat like lekker som på bildet ovenfor og ser igjennom alle meldingene jeg har mottatt fra dere de siste dagene. Jeg er helt sjokkert over at det er flere hundre av dere som ønsker at jeg skal komme på besøk for å bli bedre kjent, og det gjør meg glad – men også litt trist fordi jeg vil besøke alle. Til nå har jeg plukket ut en, og desverre blir det bare plass til tre stk i timeplanen min ettersom jeg gjerne vil sette av en del tid til hvert besøk. Møtene med de jeg velger vil bli gjort “under radaren”, det vil si ingen presse, filming eller foto. De jeg besøker kan velge å ta bilder selv, men jeg personlig kommer til å holde det unna bloggen å gjøre det så personlig som mulig. Men jeg skal uansett på mange boksigneringer (og arrangere jentekvelder?) så vi får møttes uansett! 


Nå er det ikke lenge igjen til boken min når hyllene, og jeg håper dere løper til nærmeste bokbutikk for å kjøpe på fredag! Dere som har forhåndsbestilt får den også rett hjem i postkassen samme dag, så fremst posten gjør jobben sin. Jeg håper dere vil kjenne dere igjen i boken og følelsene jeg skriver om! Første boksignering er forresten på torsdag neste uke i Oslo, dere finner mer info her. 

Klem! ♡ (og jeg hater å klemme, så det sier litt).  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg