Kan man toppe dette?

I fjor på Halloween vant jeg årets kostyme, og jeg må jo nesten prøve på det samme i år! Jeg spiller på Terminalen i Ålesund den 29, og tar med meg en liten gjeng – Joakim som skal filme, Fetisha som skal ordne håret mitt og Elizabeth som sminket meg. Sistenevnte sto bak looken min på Halloween i fjor, og vi har allerede planlagt årets look som forhåpentligvis kommer til å toppe det jeg har gjort tidligere. Kostymene til Joakim og Fetisha er også helt sykt kule, jeg gleder meg sånn til dere får se!

Halloween 2015. Det virker kanskje litt vanskelig å toppe denne.. Men vent og se! 🙂 


 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg