SVEISEN ER TILBAKE!

Folket har talt – favorittfrisyren er tilbake! Og jeg må innrømme at det føles så jævlig bra. Det er så slitsomt å gå rundt med det lange håret, jeg orker jo ikke å vaske det engang fordi det tar så lang tid å tørke, det ser fortere slitt ut og er generelt sett et slit å styre med. Så nå har de lange lokkene falt av til fordel for en kortere look! En av mine aller beste venninner, Fetisha, jobber som frisør og tok like gjerne med saksene sine opp til meg for en klipp i min egen stue. Jeg er heldig! Dette er vel tredje gang hun får klippe meg, og jeg er like happy hver gang.


 

Fetisha jobber på en salong som heter “cutters”, den ligger flere steder i Oslo og Fetisha switcher litt mellom de forskjellige salongene. Det koster 299 kr uansett hva å klippe seg der, altså en fast pris. Det er sykt bra! Du kan altså få akkurat samme frisyre som meg for 299 kr. Jeg vil anbefale Fetisha, og akkurat i morgen jobber hun fra klokken 09-15 i Storgata 33 rett ved stoppet på Brugata, og på lørdag jobber hun i samme salong fra 12-18. Stikk innom, hils fra meg og få en fin frisyre til en billig penge – og ikke minst, så er hun verdens herligste. Dette er ikke en sponset  behandling eller reklame, jeg bare digger den dama og jobben hun gjør så hun fortjener en liten shout-out 🙂 

SMASK fra meg! 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg