Sminke gjør meg glad <3

//jeg har et kommersielt samarbeid med coverbrands // reklame

I går hadde jeg et liveshow på facebooksiden min, og underveis i sendingen fikk jeg en rekke spørsmål om hvordan jeg sminker bryn og hvilke øyenskygger jeg brukte akkurat den dagen. På bildet under kan dere se hvilken look spørsmålene dreier seg om, som etter min smak er enkel og naturlig, på en fin måte. 

Det er absolutt ikke vanskelig å gjenskape hverken brynene eller øyenskyggen, og jeg bruker veldig få produkter for å gjøre det. Du kan med andre ord få samme look for en billig penge, som jeg nå også har rabattkode på! Stikkord: rett farge på brynene, og øyenskygger som er pigmenterte og holder seg godt. Her er produktene jeg har brukt for bryn: 

 

Jeg viser brynene først, ettersom det alltid er dem jeg tar først på enhver makeuplook.  Jeg er heldig som har tykke og markerte bryn “naturlig” takket være jentene på Brow Rehab i Oslo, men de trenger enda å fylles i litt og da er det flott å ha gode produkter for hånden. Jeg har tidligere vært tilhenger av Anastacia Beverly Hills og Billion Dollar Brows, men har den siste tiden brukt wunderbrow i fargen black / brown. Denne gjør at brynene holder seg fine i flere dager! Husk å vær lett på hånden når du påfører, og la resultatet tørke. Jeg liker at fargen er kald, og black / brown passer fint for meg. Denne er forresten veldig bra å bruke for såkalte “instabrows”, altså øyenbryn man ser mye av på instagram ettersom fibrene i børsten skaper falske “hårstrå”, og det ser mye mer naturlig ut enn andre lignende produkter. Man slipper å fade ut brynene som man må med f.eks Anastacia sine produkter, her kommer den “duse” looken naturlig av seg selv uten at man må stå å børste farge til alle kanter. 

Neste steg på brynene er å påføre Duo Pencil fra billion dollar brows både over og under øynebryn. Denne har to farger, og den mørkeste går over brynet og den lysere går under. Slik ser det ut før man blender ut – som jeg forøvrig gjør med fingrene:

TIPS! Denne bruker jeg også som eyeliner for å få mer åpent blikk! 

Slik ser brynene ut etter påføring. Beklager litt merkelig bilde, jeg er uten sminke sånn ellers i ansiktet 🙂 


 


Og så til øyenskyggen.. Sjekk denne fantastiske paletten, dere! Jeg blir nesten forelsket, jeg er så opptatt av øyenskygger og så langt er dette den fineste jeg eier, i tillegg til at den holder så lenge! Dere finner den HER.

Morphe er et skikkelig bra merke med så mange fine paletter, og jeg gleder meg til å teste ut flere. Her er det bare å prøve seg frem i en jungel av fine farger! En vennine av meg så denne og ble helt satt ut, haha.. Så fine er de faktisk! 🙂 I LOVE IT! Her er swatches av noen av fargene, her har jeg kun latt et enkelt strøk gå over både børste og arm: 

Børsten dere ser på bildene er fra the balm, og finnes HER. Trikset for å legge fin øyenskygge starter i børsten, og denne hjelper deg virkelig godt på vei! 

Min look for kvelden, ferdig resultat!


 

Rabattkoden er “CBSOPHIE” og gir 20% rabatt på all sminke unntatt salgsvarer og NYX og er gydlig ut 7.oktober! HER finner dere hele utvalget av sminke. HAPPY SHOPPING!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg