en positiv utvikling?

Jeg har en sminkefri periode. Eller en sminkefri dag, kan man vel heller si. Jeg vil ikke dra det så langt å si sminkefri periode for jeg kommer sikkert til å slenge på noen lag med foundation i morgen og da kommer alle til å si “skulle du ikke ha en sminkefri periode?” likt som at folk spør “skulle ikke du ha mørkt hår lenge?” og la oss bare innse at jeg aldri klarer å bestemme meg for noen ting, hehe.. Det er så rart for da jeg var yngre var det et MUST å sminke meg før jeg gikk ut døren, men nå føler jeg meg like fin uten. Jeg føler meg mer søt, på en mnåte. Sminke er enda en slags terapiform for meg, noen liker å jogge tur i skogen og jeg liker å sminke meg. OG jeg liker å gå tur i skogen, hehe. Ja takk begge deler.

Jeg og min gode venninne Amanda var ute å spiste nettopp. Uten sminke. Ja, nå skal jeg slutte å mase om den sminken.. Dette er bare første gang jeg har vært ute å spist uten sminke, hehe. Babysteg! 



 

Har dere merket at mennesker elsker å ta bilde av mat, men de aller fleste bryr seg ikke om å se på bilder av mat? Så jeg tok ikke noe særlig bilder av den. Dere skjønner opplegget – mat er mat. 


Jeg kom akkurat tilbake til huset, jeg er alene hjemme ettersom hele familien dro for å se “kongens nei”. Jeg er spent på om de likte den, noe de sikkert gjorde ettersom hele familien (utenom pappa kanskje?) elsker kongefamilien. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg