Her kjøper du Yeezy!

// annonselenker nelly 

Som vanlig, her kommer et innlegg om hva jeg har bestilt den siste uken på internett! Dette er altså ikke reklame, men ting jeg kjøper selv med egne penger, og jeg deler det fordi jeg har lyst og det er noe jeg tror dere har interesse av å se, kanskje man får litt inspirasjon?:) 

ENDELIG har jeg fått bestilt meg litt Yeezy effekter! Den i midten er riktignok Beyonce, men den er fet den også. Nettsiden jeg kjøpte alt på finner dere HER. 


Jeg er ikke en “smykkejente”, men dette falt jeg ordentlig for. Skal bruke det heeele tiden (har jeg lovet meg selv, om ikke er det ikke verdt pengene). Du kan kjøpe det HER. 


Denne måtte jeg bare ha! Så “meg”, på en måte. Den kjøper du HER (annonselenke)

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg