KONGENS NEI = SOPHIE SIER JA


Jeg har akkurat kommet hjem fra et hyggelig kinobesøk med Harstad-jentene, og jeg var veldig spent på hvordan det kom til å bli ettersom vi tross alt skulle se en historisk film. Det pleier jo å være for spesielt interesserte, og jeg kan kun snakke på vegne av meg selv (som er spessielt interessert), men jeg digget den skikkelig. Jeg ble enda mer glad i kongefamilien og monarkiet enn jeg allerede er, haha.. Og som den patrioten jeg er satt jeg med en tåre i øyekroken da filmen gikk mot slutt.  I tillegg hadde den de kuleste krig-scenene jeg har sett i hele mitt liv, uten å overdrive. Så jeg sier JA til kongens NEI, hehe. 

Nå blir det NRK og Nobel med hele familien! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg