det eneste stedet hvor jeg kan vise hvem jeg virkelig er

Jeg sitter hjemme i stua, har akkurat spist middag og tenkte jeg skulle ta meg en liten powernap før konsert med Justin Bieber i kveld. Haha, jeg må sove powernap hver eneste dag fordi jeg sover så dårlig om natten, det er tidskrevende men jeg kommer meg ikke igjennom dagen hvis ikke. Ellers har jeg vært på en photoshoot i dag for bokhandelen Tanum, det var “grei skuring” eller hva man nå skal si. En normal photoshoot og bildene ble søte. Bildene kommer til å være synlig i bokhandler rundt om kring i hele landet fram mot jul. 

Ellers var det trivelig å møte mange av dere i Hønefoss i går! Når dere legger ut bilde med meg på instagram må dere legge meg til i bildet, ikke bare tag meg for da får jeg ikke sett det forresten. 🙂 Jeg synes det er så hyggelig å ta vare på, jeg lagrer alle bildene i en mappe, og der har jeg bilder som går flere år tilbake av meg og lesere. Noen ganger når jeg møter dere så holder jeg en hånd rundt og kan kjenne hvor nervøse dere blir, men ikke vær det for jeg er like nervøs så da står vi der og er nervøse hele gjengen, haha. Egentlig er det jo bare hyggelig, men jeg tror aldri jeg kommer til å slutte å bli nervøs. Og bra er vel kanskje det, for da setter jeg like stor pris på hvert eneste møte, uansett hvor mange år som går.

I <3 U 4 av sikkert 400 selfies fra i går. Jeg smiler aldri på bilder, men dere får det fram!

Og ellers, så har jeg tenkt litt på noe.. Jeg tenker egentlig at jeg skal holde jobb litt utenfor bloggen. Jeg synes ikke det er så spennende å dele “nå er jeg på photoshoot / intervju / på tv”, om dere skjønner? Jeg kan godt informere om når jeg skal steder, men jeg vil helst dokumentere det mer nøye på snapchat. Her på bloggen vil jeg skrive om tanker, følelser og livet på et annet plan, som er mer spennende å lese enn om annen jobb. Blogg er den ene jobben min, DJ, forfatter og sånt er noe annet. Og bloggen handler jo – som sagt – om følelser. Litt hverdag, men mest følelser, og det er bloggen som er viktigst for meg. Hvor jeg er og hva jeg spiser kan jo dokumenteres på andre plattformer, men bloggen er det eneste stedet hvor jeg kan vise hvem jeg virkelig er. Håper det er okei!

Nå skal jeg se på Aber Bergen, og som sagt – ta en nap. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg