Klar for Meet & Greet!

Jeg sitter tissetrengt og utålmodig i rushtrafikken på vei ut av Oslo. Tissetrengt fordi jeg drakk fire caprisone (der klarer man aldri å bare drikke en!) før jeg gikk ut døren, og utålmodig fordi jeg må tisse og fordi jeg håper jeg rekker det før jobben min i kveld starter, hehe. Og nå ble jeg jammen meg bilsyk også. 

Jakke HER (annonselenke)  

Jeg og to fra managementet mitt kjører til Hønefoss fordi jeg ? som sagt ? skal være på Kuben kjøpesenter for et live intervju på scenen, jeg skal plukke ut noen av mine høstfavoritter fra butikkene og jeg skal ha en meet & greet med selfies. Jeg liker å være på jobber som dette for da får jeg satt litt ansikt på alle som leser bloggen min, og det er alltids en fin erfaring! Vi starter på scenen 18:30, så vær der i god tid. 


 

Den ene manageren min har snakket i telefonen siden vi dro fra Oslo for 40 minutter siden, og vi to andre sitter helt stille og ser ut på veien. Sånn går altså dagene! Men vi blogges mer etter Hønefoss, da! Vel tilbake i Oslo blir det konsert for å se Lido samemn med noen venner. Jeg er stor fan, så dette ser jeg fram til! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg