Dette kjøper jeg på nett!

//annonselenker nelly

Innlegg som det her legger jeg aldri ut på bloggen, men dere har etterspurt det så hvorfor ikke.. Dette er innkjøpene jeg har gjort i det siste! Nei, jeg shoppet faktisk ikke noe i New York, jeg er ikke så flink til å gå rundt i butikk haha. Internett er mer min greie. 🙂 

Waist Trainer. Jeg har brukt dette litt til og fra, og jeg tror ikke det fungerer på den måten som det “skal” – altså at man blir slankere og former kroppen. Men jeg personlig synes det er ganske digg å ha på seg en waist trainer, det forbedrer holdningen min som til vanlig er ganske slapp. Det med at indre organer blir flyttet rundt på tror jeg heller ikke det er noe sannhet i, det skal nok mer til enn som så – jeg kan ikke si noe med sikkerhet for jeg har ikke undersøkt nok, men jeg tror som sagt det er tvilsomt. Jeg kjøpte min her.

Body HER // Kjole HER // Body HER  // adlinks 

Sko HER // Skinnbukse HER  // adlinks 

 

Topp HER // Jakke HER – Jeg har aldri bestilt fra J.Crew før, så jeg gleder meg til å teste ut hvordan det er. Genseren er fra Gina Tricot! 

Fargelinser fra Desiolens. Dette er de – uten tvil – aller fineste og beste fargelinsene. De ser naturlige ut og man kan bruke dem leeeenge. De fleste store instagrammere og youtubere som bruker fargelinser, har nettopp disse. De er litt dyrere (cirka 450 kr for et par), men det er verdt det. De jeg bruker heter Innocent white og Lighter piano fra two shades of grey. Frakten tar mellom 1-2 uker! 

Jeg viser dere alt når det har kommet! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg