JACKS WIFE FREDA

//annonselenker





Jumpsuit her // jakke her // smykke pieces // sko her /annonselenker

Mat, mat, mat.. Jeg føler 90% av tiden vår her går med til å spise, haha. Jeg har en hel liste av steder dere har tipset meg om som jeg bare må få testet ut før vi drar, og det setter jeg sånn pris på! Eller, vi begge setter pris på det. Mat er livet. <3 I går spiste vi frokost på Jacks Wife Freda, og det aller beste var.. egentlig alt, men desserten var magisk. Hvem spiser dessert etter frokost, lurer dere kanskje på. Vi spiser dessert etter alle måltider, og jeg lurer på hvorfor jeg har gått opp i vekt?? Haha. Mmm vil egentlig dra tilbake dit, men vi har enda noen steder vi vil sjekke ut selv om det er siste dag her. 

Og nå savner jeg hunden min, Charlie. Sånt kommer når man er på reise og er mamma i tillegg! Jeg skal ringe hjem til Norge å snakke med han på facetime eller telefon med høytaler, haha. Ja, vi bruker å gjøre det sånn, da blir han så glad. 🙂 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg