Da Silvano

//annonselenke






Kjolen, som er en skikkelig “rumpekjole” finner dere her. (annonselenke) 

Jeg prøver å blogge ganske intensivt etter hverandre når vi er her slik at innlegg ikke skal komme opp midt på natten hos dere, men nå klarte jeg ikke å la være og det er altså veldig tidlig morgen hos dere i Norge. Vi har akkurat kommer fra en sykt hyggelig tur til Connecticut med båt, fest og nye bekjentskaper som jeg gleder meg til å fortelle dere om. Og i morgen er det konsert!. Shawn Mendes blir nok helt sykt, og snart spiller han i Telenor Arena også, til de av dere som ønsker å se han live. Digger musikken hans og spesielt den siste låten Mercy. 🙂 

Da vi kom hjem fra båttur spiste vi på Da Silvano for andre dag på rad, et italiensk sted som vi hadde fått anbefalt. Tydeligvis er det en favoritt for Rihanna, Mariah Carey osv.. Jeg liker virkelig det stedet, god mat og sykt bra service! Man fikk også maten på bare et par minutter, så tommel opp for det. Veldig koselig! Etter middagen dro vi å kjøpte godteri, og nå skal vi se på Bridget Jones. Så film nummer en i går, og nå blir det nummer to 🙂 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg