Mr Purple

Jeg husker ikke om det var en av dere som tipset meg om dette stedet, om noen på kontoret nevnte det, om jeg kanskje har sett det i en film eller serie, men uansett.. Jeg hadde hørt rykter om sykt digge pommes frites (som jeg er besatt av) og hyggelig stemning og jepp, det var det! Elsket utsikten også, selv om det var grått ute. Lite folk, men det pleier visstnok å være masse der i helgene – jeg personlig satt pris på at det var rolig stemning, så vi spiste i fred og ro før vi gikk hjem igjennom Soho og West Village, og til og med rakk en tur innom et museum. 🙂 

Ta turen hit om dere får mulighet, og spaser rundt etterpå. Vi fikk sett vår første kjendis også, en av jentene som spiller i Orange is the new black. 🙂 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg