KONKURRANSE – VINN VIP BILLETTER TIL JUSTIN BIEBER!

Sponset 


 

Dette er en av de kuleste konkurransene jeg har fått holde. Den 23. September skal jeg være med Onepiece på Justin Bieber konsert i en privat losje med middag, masse kule folk og noen overraskelser, jeg gleder meg sånn! Det vil si at vi skal se konserten fra noen av de beste plassene i Telenor Arena, men i en mer intim setting. Billetene ble utsolgt på 30 minutter, og nå har du mulighet til å få se Justin fra de beste plassene – sammen med meg! En av dere lesere får ta med seg en venn og få tidenes VIP Justin Bieber Telenor Arena konsertopplevelse med meg, mine venner og Onepiece. Forresten – vi fikser transport til konserten fra Oslo! 

TRYKK HER HER HER HER HER – og du er med i trekningen! Vinneren av to billetter annonseres 19 september, jeg gir beskjed! Gleder meg til å henge med dere på en sykt fet kveld! 

 

// Premien er sponset av OnePiece 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg