next stop – new york!


 

Koseklærne er på, veskene er pakket.. Jeg er klar for New York! Jeg har riktignok på meg ubehagelige sko, men jeg har med meg et reservepar i håndvesken så jeg bytter nok etterhvert, har så syke gnagsår på hælene. Så om dere ser en skikkelig fresh og fin person på gardermoen som ligner på en helt ødelagt utbrent versjon av meg selv – ja, da ER det nok faktisk meg og slik som jeg ser ut for tiden. Har de verste posene under øynene, så når jeg tar bilder med dere nå for tiden tenker jeg bare at jeg skulle ønske jeg hadde solbriller på for det er virkelig helt drøyt, hehe..

Uansett! Nå blir det møte Joakim, så flytoget, og så høres vi fra gardermoen! <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg