– ER DET TIRSDAG? –

Jeg kom akkurat hjem fra kino, jeg, Joakim og en venninne fra Los Angeles så skrekkfilmen “Lights Out”. Den var litt treig i starten, men den tok seg opp og mot slutten var den ordentlig skummel – og så ble den så klart litt klisje, men det hadde jeg forventet haha.. I dag skal jeg prøve å ikke legge meg så seint som jeg vanligvis gjør, jeg er så himla trøtt på morgenen og det orker jeg ikke mer av. Jeg skal bare slappe av og spise fiskesuppe og se på den siste episoden av Kardashians før jeg tar kvelden tenker jeeeeg! 

Så ja, jeg får komme i gang med det! Dagens antrekk kommer om litt, og så tenkte jeg å legge ut mine kveldsrutiner på snapchat. Dere får følge meg der @sophizzleyo, så ser dere hva jeg gjør når jeg ikke oppdaterer der. Akkurat nå har jeg 48 000 følgere (!) på snap, det er jævlig kult. 

Klem! ♥


 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg