I BODØ!

Noe av det beste jeg vet er å slappe av på hotellrom alene. Jeg er så glad for at jeg får muligheten til å reise rundt i landet, og når man er i en ukjent by i Norge hvor man ikke kjenner noen er det ikke så mye å finne på. Jeg starter jo alltid å jobbe etter midnatt så på dagtid ligger jeg i sengen, ser på serier, spiser godteri og bare.. eksisterer. Jeg klarer så sjeldent å slappe av 100%, men når jeg er på jobbreiser som dette går det veldig fint for da er det uansett ingenting jeg må gjre på dagen. Nå ser jeg på filmen om Justin Bieber som jeg aldri har sett før, faktisk. Den går akkurat nå på tv2 livsstil 🙂 Akkurat nå viser filmen at Justin er fanget i en bil og at gale fans prøver å komme seg inn.. Jenter som akkurat har kommet i puberteten må være de farligste som finnes, haha. 


T-skjorten er fra Urban! 

Så ja, jeg er i Bodø og lader opp, som sagt spiller jeg på “Din Plass” i kveld fra cirka 00:45! Før det skal jeg slappe av her i et par timer og så skal vi ut å spise med de som eier stedet. Hyggelig! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg