JEG ER SÅ FORNØYD!

Tusen takk for i går, Tromsø! Det var så gøy å se at så mange koste seg, jeg hadde det i alle fall kjempegøy. Og takk for at jeg fikk komme ikke minst! Jeg elsker å drive med dette og jeg forbedrer meg hele tiden, forhåpentligvis kan jeg gjøre det i mange år framover. Rakettnatt hadde virkelig ordnet et skikkelig bra opplegg, og til neste år kommer jeg definitivt tilbake – om ikke som DJ (som jeg seff håper på, haha) så vil jeg i det minste på festivalen! Det var også utrolig gøy å få ha med meg Joakim på tur og at et par av vennene mine kunne danse på scenen med meg. Det ga så mye energi. Joakim filmet masse, så det kommer en videoblogg neste uke til dere fra kvelden også! 



Nå er jeg faktisk i Bodø, jeg spiller på “Din Plass” i kveld fra cirka klokken 00:45. Jeg gleder meg til å danse med dere! 


Til alle som kommer med spørsmål ang. booking av meg som DJ -> mail [email protected]

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg