HALLO TROMSØ!





 

I morges dro jeg til Tromsø sammen med denne fine gjengen! Jeg er her på jobb, tidligere i formiddag spilte jeg (altså at jeg var DJ til de som ikke skjønner det) på en lukket fest for avisa Nordland, det var koselig og en ganske avslappende jobb med roligere musikk. Men i kveld? Da blir det helt SYKT! Det er over 1500 mennesker som har forhåndskjøpt billetter, og jeg går på scenen klokken 00:00 og skal spille i litt over en time. Så, kom tidlig!




 

Og tusen takk til hotellet The Edge som overassket med å gi meg og Joakim den fineste suiten! Det ble vi skikkelig glade for. Herregud så heldig jeg er som for lov til å reise rundt å gjøre noe jeg elsker, jeg møter fine og imøttekommende mennesker over alt som virkelig heier meg fram.. Det setter jeg genuint utrolig stor pris på. Uansett! Nå skal jeg og Joakim spise pizza, se på film og innhente litt ekstra krefter før kvelden. Han er med for å videoblogge slik at dere får en vlog neste uke også.

Til alle som kommer med spørsmål ang. booking av meg som DJ -> mail [email protected].

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg