TIRSDAG

// annonselenke

Jeg er på vei ut døren for å møte en kompis, men jeg ville bare si hei, hallo, og at jeg håper alle sammen har det fint! I Oslo har været vært strålende og jeg merket at det gjør noe med humøret – det vil si, jeg blir irritert fordi jeg må sitte inne og jobbe når det er så fint ute 🙂 Neida, jeg skal slutte å være negativ, for egentlig er jeg ikke det, men jeg har fått noen kviser som gjør vondt og da blir jeg sint. Og sånt.

Slenger med et bilde av meg og Anne-Sofie fra i går, feiret bursdagen hennes rolig hjemme hos meg med et par venninner og sushi. Hun hadde pyntet seg som dere sikkert ser – det hadde ikke jeg. 

Hettegenser er fra urban outfitters og buksa er fra nelly HER (annonselenke).

Vi snakkes i morgen folkens! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg