STERKE KVINNER

I månedens utgave av Costume hyller magasinet sterke kvinner, og jeg er en av dem! I bladet finner du et intervju med meg og et par andre ekstremt kule damer, og jeg er ydmyk og glad for at jeg ble valgt ut i deres selskap. Herregud så stort det faktisk er! Dette er også første gang jeg er intervjuet i Costume, og det vil si.. Jeg har offisielt blitt intervjuet i alle damemagasinene i landet, OG alle avis-magasinene 🙂 Grattis til meg selv!


Jeg eier forresten ikke et eneste korn av skam i sjelen, og har derfor alle magasiner jeg har vært med i spredt rundt om i leiligheten – veldig åpenlyst – slik at alle som kommer på besøk skal se dem, haha. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg