PERSONLIGE SNAPCHATS

//annonselenke


 

Her er altså et lite utvalg av snappe jeg sendte i morges. Nå fikk jeg plutselig et veldig behov for å påpeke at jeg ikke sender fellessnaps, men dere bryr dere nok ikke, og jeg la altså ikke ut disse på mystory fordi jeg følte det var teit men her kommer de på bloggen uansett. Herregud. SAMME KAN DET VÆRE! Jeg holdt på å miste flyet som dere sikkert skjønner, men jeg kom meg fra København og er nå i Oslo. Hurra! 


 

Jakke fra ADIDAS (annonselenke) 

Nok en gang trodde jeg at jeg skulle dø på flyet. Nok en gang fant jeg ingen passende sang å dø til. Kelis – Milkshake ville det ha blitt denne gangen. Det kunne vel kanskje vært litt morsomt.. Tragi-komisk.

Nå skal jeg hjem, rydde leiligheten sykt kjapt og så plukke opp Anne-Sofie. Hun har bursdag så ett eller annet må man finne på! 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg