DANMARK ELSKER SKAM

Som noen av dere kanskje har fått med dere er jeg i København med familien, og i går kom jentene mine hit! Jeg og Anne-Sofie har kjent hverandre i 21 år og likevel har vi aldri vært på ferie utenfor Norge sammen, så det var på tide. I går var vi ute en liten tur, og gjett hva? Enhver dansk person vi møter her snakker til oss om Skam, haha! Jeg ante ikke at det var så stort her også, men alle snakker om Noora, William og hele opplegget.. Det var veldig kult å høre! 


 

Blah, vet ikke hva som gjør at bildene får så dårlig kvalitet når de lastes opp, men jeg skal prøve å fikse det. Nå skal vi på litteraturfestivalen, og så shopping! Jeg håper virkelig mannen i resepsjonen hadde rett da han sa butikkene her er åpne på søndager.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg