SÅ GLAD AT JEG VIL GRÅTE

// annonselenker

Akkurat nå er jeg så glad at jeg vil gråte. Og nå lover jeg at jeg ikke skal mase mer om dette på en stund, jeg må bare si det.. Jeg er FUCKINGS ferdig med selve skrivingen av boken! Så mange hundre sider, så mange tårer, så mye frustrasjon.. Og nå er det gjort. Sånn. Herregud, jeg hadde aldri trodd det kom til  å gå, men nå er vi her! Jeg lover å fortelle dere når den kommer ut, så klart. Det er ikke så veldig lenge til nemlig! 

TADDAAAAAA!!!!!


De siste månedene har jeg brukt alt det kreative jeg har, i det minste når det kommer til skriving, på denne boken. Nå som det er gjort gleder jeg meg skikkelig til å fokusere som bare pokker på bloggen igjen for det har vært så og si umulig.. Men den er det aller viktigste i verden for meg, helt seriøst, og jeg håper dere kommer til å tenke at det var verdt det når boken kommer ut. 

Jeg har isolert meg hele dagen på hotellrommet i København bare for å være sikker på at jeg fikk alt gjort, og nå som jeg sitter her på andre enden av alt stresset kan jeg nesten ikke tro på at det er sant. Altså, jeg klarte det!

Genser her og bukse her ♡

Nå er det bare noen små måneder igjen til boken er ute og jeg legger ut på bokturne, og fram til da skal jeg faktisk holde helt kjeft om boken. Nå skal dere få slippe mer mas om den, og bloggen min skal være akkurat slik den alltid har vært. Åpen, ærlig og uredd. 

Nå føler jeg meg nesten som superwoman. Å skrive bok er det mest krevende og slitsomme jeg har vært med på i hele mitt liv. Og jeg kommer sikkert til å gjøre det igjen, haha.. Men fram til da – JEG ER LYKKELIG! 

“Forbilde” er en bok jeg er skikkelig stolt av å ha skrevet, og jeg har gjort det helt alene. Det finnes ikke et eneste menneske utenom meg som har skrevet et eneste ord i den boken, selv om jeg ble tilbudt fra dag en å skrive den sammen med noen. Dette skulle jeg klare alene, og flere hundre sider har det blitt. Jeg er så jævla glad og stolt. Og ikke minst takknemlig for å ha fått verdens beste redaktør som har støttet meg så enormt mye og hatt sånn troen på meg, uten han ville jeg aldri ha klart å komme meg igjennom det. Eller managementet mitt, for den saks skyld. De har også hjulpet meg masse! 

Nå er det kun et par småting som gjenstår, og det tar jeg ikke så tungt på for det med selve skrivingen har vært verst. Men det er over nå. Yes. 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg