noe å huske på



Jeg bladde igjennom siste utgave av ELLE på stranden i dag, og oppdaget et par bilder fra sommerfesten. Liker at de på collagen har gjort meg like høy som alle andre, hehe. Det setter man pris på, takk! Jeg fant også fram en film fra sommerfesten, den kan dere se her. Jeg innser nå at jeg må være så utrolig slitsom å dra ut med om man ikke er like glad i å danse som meg. 

Forresten, en ting dere burde tenke på.. En dag skal du sitte å se ned på hendene dine, og så har du masse synlige blodårer og leverflekker og klarer ikke å holde ditt eget vannglass stødig fordi du er gammel, familien din har sluttet å besøke deg og du trenger hjelp til å gå på toalettet. HUSK på det! Vi skal bli gamle en dag! IKKE glem det!!! Sånn seriøst. Ha et fint liv, ikke vær bitter over småting og gjør det som gjør deg glad. Det gjør jeg. 🙂 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg