føler meg gammel

Det er ikke ofte jeg føler meg gammel, men når jeg sitter ved siden av kusinen min på 10 år som viser meg app etter app som jeg aldri har hørt om, føler jeg meg virkelig gått ut på dato.. Haha! Hvordan kan jeg som jobber med sosiale medier ikke ha fått med meg alt det her!? Ungdommen nå til dags driver tydeligvis og har sangkonkurranser med hverandre over internett, det er en hel verden der ute jeg ikke aner noe om. Jeg hadde tenkt å aldri bli en sånn mamma som sitter der og rister på hodet når barna snakker om måtene de kommuniserer på, men jeg er allerede godt på vei. Om 10 år så har jeg ikke peeeeeiling på hva barna mine driver med.

Ellers blir jeg helt utslått av varmen. Jeg skulle slappe av på senga i to sekunder etter stranda, og sov i nesten fire timer. Jeg er enda så sliten at jeg faktisk ikke gidder å bli med familien på middag senere.. Sånn har man blitt. Jeg kommer sikkert til å legge meg snart, jeg. 

*skjønner ikke bloggere som ser freshe ut på stranda* *skjønner ikke folk som ikke får skille etter dobbelthaka*

 


 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg