HOLA!

// annonselenke

Og prisen for årets mest kreative overskrift går til.. MEG. 

Jeg kom fram hit til Marbella midt på natten, jeg opplevde den lengste taxikøen jeg har sett i hele mitt liv! Jeg kødder ikke når jeg sier vi var 500 personer i den køen, folk filmet den liksom (jeg personlig måtte spare batteriet på telefonen men om ikke ville jeg ha gjort det samme). Omsider kom jeg fram, og det var så deilig å få et par gode klemmer, spise brødskive og så legge meg i sengen. Jeg sluknet på seriøst ett sekund!

I dag har familien leid en stor solseng til oss på stranden, en sånn der som tar 5-6 personer og er rund og fancy.. Haha, dere skjønner opplegget. Og champagne! Dette skulle egentlig være en jobbferie for meg, men hva faen.. Det får jeg ta litt senere i dag. 🙂 

(annonselenke) Badedrakten min finner dere her – jeg oppdaterer dere når jeg er hjemme fra stranden!


 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg