kom å hør meg i ettermiddag!

Til tross for bare en fungerende fot skal jeg snart hinke meg bort til Grims Grenka Q Lounge for å spille med min gode venn Danby! Han starter klokken 16 og jeg hopper litt inn til og fra, men i hovedsak fra klokken 19. Dere finner eventet på facebook her! 

Throwback til da jeg og Danby var i LA. Snart stikker vi til Ibiza!

Jeg har brukt de siste timene her hjemme på å laste ned litt ny musikk og tenke igjennom hva jeg skal spille, men dette er uansett mest bare (KUN for) gøy, og jeg tenker å leke meg litt mer enn hva jeg vanligvis gjør. Jeg er for første gang ikke nervøs og ser fram til avslappet stemning og gode venner – om dere har mulighet er det så klart bare å stikke innom! 🙂 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg