spiker inn i foten

Jeg prøver å finne ut av om jeg har kronisk uflaks eller om jeg bare er en idiot. Jeg kom ut fra sykehuset for rundt 15 minutter siden (ok, en uke siden) og hva gjorde jeg i går? Ramlet sidelengs ned i akerselva og fikk en spiker inn i foten! Men i går ville jeg ikke overdrive selv om jeg blødde ganske mye, så jeg ventet med å dra til legen fram til nå. Da er det så klart for seint å sy, og nå har de renset såret, jeg må gå på antibiotika igjen, og får ikke bade i Spania som jeg reiser til i morgen. ALTSÅ!!!!!


 

Hehe okei dette ser kanskje ikke så ille ut, men det er veldig dypt, jeg lover.. Dere som følger meg på snap (@sophizzleyo) så kanskje en del blod der i natt? Det var altså med en gang det skjedde. Ja, jeg altså typen som snapper sårene mine. Jeg har brukt hele morgenen på å sende ekle bilder til venner også. 


 

Mobilen min har også masse blod på seg, og jeg synes det er litt.. kult? Ja, jeg er den ekleste jenta dere noen gang kommer til å følge på en blogg. Sånn er det.


 

Så ja, jeg skal sitte her i dette lille hjørnet og jobbe litt. Og synes synd i meg selv. Og føle meg litt kul samtidig for det gjør jeg alltid når jeg har en liten skade.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg