VERDENS VERSTE FLYSELSKAP!!!!!

Jeg fortalte dere at kofferten min ble igjen på Ibiza eller i Amsterdam, hvem vet, og når fikk jeg den tilbake? NÅ!!!!!!!!

Jeg har savnet deg! 


 

KLM (flyselskapet) har vært helt umulige å få tak i, egentlig skulle den leveres i dag klokken 13 så fikk beskjed om å sitte her på frogner house å vente, men så kom den først nå nylig. Ganske sykt! Jeg og Louise har køddet om at kofferten min er skikkelig “yolo” og bare skulle ta en siste fest i Ibiza eller eventuelt i Red light district, men nå er altså min rosa følgesvenn lei av fest og kommet til Oslo for å slappe av. 

#Feberfantasier.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg