RIHANNA


 

I kveld skal jeg endelig få sett Rihanna live for første gang, på Telenor Arena! Jeg stikker bort dit med min venninne Tinashe rundt klokken 19, vi har golden circle OG jeg skal snappe hele kvelden fra snapchaten til universal. Legg den til på umusicnorge, så får dere henge med litt tettere. 🙂 Jeg gleder meg masse og har sjekket ut hvilke låter hun skal spille, hun har jo så mange favoritter man har spesielle minner til. Men aller best blir nok “where have you been” siden det var den vi danset til aller første gang på mitt dansecrew. Jeg får en helt spesiell følelse når jeg hører den, adrenalin nesten.

Men favoritten fra det nye albumet er concideration. Jeg digger den!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg