dette MÅ dere se

Har dere sett sesongavslutningen av orange is the new black!? Eller, har dere sett sesong 4 overhodet? Det må dere gjøre. Jeg har aldri i hele mitt liv blitt så beveget av en serie før som det jeg ble av de fire siste episodene her. Jeg gråt tre episoder på rad, liksom. Og det sier vel sitt!

Forresten, så begynner jeg å bli voksen. På ekte. Jeg blir rørt av ALT. Jeg husker jeg syntes mamma var sååå teit når hun tok til tårene av alt mulig, men nå er jeg der selv. Det holder at busssjåførene vinker til hverandre, så kan jeg felle en tåre. Er det virkelig sånn her livet mitt skal bli!?

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg