mandag

Mandag. Hengt rundt med Marte og Joakim, kjøpt interiør til gangen, tatt hudbehandling på aestethic clinic.. Og til dere som lurer, det er fruktsyrebehandlinger jeg tar nå og da, slik at jeg ikke skal få tilbake acne / slippe å ha nupper i huden. Jeg er seriøst så redd for å få tilbake de hudproblemene jeg har slitt så mye med, derfor er jeg villig til å legge litt penger i å gå til behandling en gang i måneden. Det er så verdt det.


 

Nå skal jeg rydde litt hjemme, før Anniken kommer og sover hos meg inatt. Koselig! Vi var litt sånn “ok, la oss bare se om vi passer sammen” (som venner, altså) så det skal vi gjøre inatt. To mennesker med mye emosjonelt på lager, regner jeg med. Mye filosoferinger og tanker. Vi har kun møttes tidligere i selskap med andre, noen glass rødvin og potetgull. I kveld blir det bare oss. Og vin, da. Og masse tanker. Jeg elsker å bli kjent med mennesker, jeg.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg