søndag ikke min dag

Fin søndag. Tok en pause fra oppussingen for å dra til en venninne og spise kveldsmat. Meg, Malin og Espen som har pusset opp i hele dag. Og vi ble ferdige! Jeg må vente med å dra hjem til gulvet har tørket i gangen, akkurat nå kommer jeg meg ikke inn hjemme ettersom vi malte oss utover. Jeg gleder meg til å komme hjem senere, kommer til å BO i gangen, haha 🙂 

Ellers, da. Min gode venn Viktor Frisk kom akkurat fra Sverige, så jeg skal møte han litt senere. GLEDER meg! Ikke sett han på to år, tror jeg? Tiden flyr! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg